POLITYKA JAKOŚCI


Najważniejszym celem STALSERWIS SP. Z O.O. w Lublinie (naszej Firmy) jest wykonywanie usług z zakresu dostarczania wyrobów hutniczych w sposób spełniający potrzeby i wymagania naszych klientów tak, aby ich zadowolenie gwarantowało nam trwały rozwój.


Chcemy to osiągnąć poprzez stabilną i wysoką jakość naszych usług. Dążymy do tego, aby znak naszej firmy kojarzył się wszystkim, zarówno nam jak i Klientom, z doświadczeniem i zaufaniem, oraz fachową obsługą na każdym kroku naszej działalności.


Politykę Jakości realizujemy poprzez doskonalenie wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością opartego o wymagania normy PN-ISO 9001.


Cele realizujemy poprzez:


  • UKIERUNKOWANIE NA KLIENTA – rozumiemy bieżące i przyszłe potrzeby Klienta, spełniamy wymagania Klientów i dążymy do ich przekraczania;

  • WZAJEMNIE KORZYSTNE STOSUNKI Z DOSTAWCAMI – zdolność naszej organizacji i jej dostawców do tworzenia wartości jest podwyższana przez wzajemnie korzystne stosunki. Współpracujemy z dostawcami materiałów i usług w pokonywaniu ich problemów w dążeniu do spełnienia wymagań naszych Klientów.

  • ZAANGAŻOWANIE LUDZI – pracownicy w naszej firmie są podstawowym elementem organizacji. Tworzymy kulturę, w której wszyscy pracownicy są w pełni zaangażowani w osiąganie celów organizacji. Stosujemy zespołowe metody działania dla: ustalania zadań związanych z osiąganiem celów jakości, rozwiązywania problemów, analizowania przyczyn powstawania nieprawidłowości w celu podejmowania działań związanych z doskonaleniem metod postępowania i podnoszenia efektywności;

  • CIĄGŁE DOSKONALENIE – stałym celem naszej organizacji jest ciągłe doskonalenie. Systematycznie szkolimy wszystkich pracowników w zakresie podstaw i metod zarządzania jakością w celu wzrostu ich kwalifikacji, a nasze decyzje są oparte o logiczną lub intuicyjną analizę danych oraz informacji;

  • SYSTEMOWE PODEJŚCIE DO ZARZĄDZANIA – identyfikowanie, rozumienie i zarządzanie systemem wzajemnie powiązanych procesów dla określonego celu przyczynia się do efektywności i wydajności organizacji.

  • SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ - zapewnia właściwą, systemowo administrowaną realizację wszystkich procesów biznesowych mających wpływ na jakość produktów i usług;


Zarząd STALSERWIS SP. Z O.O. w Lublinie (Kierownictwo FIRMY) zapewnia, że Polityka Jakości jest zrozumiała i wdrożona, oraz że są zapewnione środki do jej realizacji w warunkach wewnętrznego środowiska przedsiębiorstwa, tak aby wszyscy pracownicy mogli się w pełni angażować w osiąganie celów jakości.


Adekwatność Polityki Jakości i Systemu Zarządzania Jakością jest utrzymywana poprzez stosowanie okresowej oceny efektywności całego Systemu Zarządzania Jakością oraz planowanie stosownych działań.

Lublin, dnia 15 MARZEC 2017r.

Co oferujemy

STALSERWIS Sp. z o.o. zajmuje się sprzedażą wyrobów hutniczych.

Oferta STALSERWIS obejmuje

  • Cięcie wodą na maszynie OMAX 60120 (rozmiar stołu 3.65 m x 1.96 m)
  • Stale jakościowe i stale narzędziowe
  • Techniczne doradztwo w zakresie doboru stali
  • Cięcie piłą taśmową oraz wypalanie palnikiem gazowym(automat) na wybrany wymiar
  • Blachy ze stali kwasoodpornej
Zobacz aktualny stan magazynowy

Korzyści

Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin

Doradzamy najlepsze rozwiązania

Gwarantujemy stabilną i wysoką jakość naszych usług

Zamów wycenę

Skontaktuj sie z nami

telefon

  1. (81) 444 22 22
  2. (81) 441 01 80

fax

  1. (81) 444 22 39